Λογισμικό σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο Asterisk

Σας παρουσιάζουμε την λύση διασύνδεσης τηλεφωνικού κέντρου Asterisk με την πλατφόρμα Pylon!

Η λύση αυτή αφορά την ολοκληρωτική διαχείριση ενός τηλεφωνικού κέντρου Asterisk μέσα από την πλατφόρμα Pylon. Δυνατότητες όπως την διαχείριση όλων των κλήσεων, ιστορικό κλήσεων, καθώς και μια πλούσια λειτουργικότητα, καλύπτονται από την λύση της ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΚΕ (βασισμένη στο PYLON ERP).

  • Διαχείριση κλήσεων , σύνδεση ή δημιουργία ενέργειας CRM, αναγνώριση ή δημιουργία επαφής, status εσωτερικών συσκευών.

    Η επιχείρηση έχει την δυνατότητα να διαχειρίζεται όλες τις τηλεφωνικές κλείσεις, με αναγνώριση επαφής που είναι καταχωρημένη στο Pylon. Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει νέα επαφή σε περίπτωση που δεν υπάρχει στην βάση της επιχείρησης. Επιπλέον μπορεί να δημιουργήσει ενέργεια στο CRM όπου μπορεί να την αναθέσει απευθείας σε άλλο πόρο της επιχείρισης.

  • Ιστορικό επαφής και κλήσεων

    Με την διασύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου Asterisk στο Pylon, ο χρήστης μπορεί να δει μέσα από το Pylon όλο το ιστορικό κλήσεων της επαφής που κάλεσε την επιχείρηση.

  • Δημιουργία ενέργειας status εσωτερικών συσκευών. Έναρξη - λήξη εργασίας εσωτερικού.

    Ο χρήστης μπορεί να βάλει την γραμμή του σε status όπου να μην δέχεται κλήσεις, να κάνει διάλειμμα, να είναι κατειλημμένη και διάφορα άλλα status που μπορεί να έχει η επιχείρησή σας .